Časově omezené odměny pro Patron
V kampaních typu Patron se nově setkáte s odměnami označenými ikonou přesýpacích hodin. Znamená že taková odměna je časově omezená.
Ano v letošním roce dostaly kampaně typu Patron jednu výraznou novinku - je možné v nich kromě kontinuální podpory použít i jednorázové časově a případně i množstvím omezené odměny jako v krátkodobých kampaních.
I autoři tvořící kontinuálně mívají totiž ve své tvorbě určité události, na které se vyplatí udělat příležitostné odměny, nebo se jim například podaří vyjdenat podporu od firmy, která jim vyrobí určitý počet sběratelských předmětů přesně na míru.
A právě pro takové příležitosti jsme do kampaní typu Patron přidali možnost vytvářet jednorázové odměny.
Maximální doba po kterou lze takovou odměnu nabízet je půl roku, ale doporučená délka je mnohem kratší - typicky 30 dní jako u klasické délky kampaně. Je třeba myslet na to, že by si tyto odměny měly udržet svoji exkluzivitu aby dávaly v kampani smysl a i proto je dobře využít nejen časové omezení, ale i omezení počtem kusů jednotlivých jednorázových odměn.
Na rozdíl od kontinuální podpory, kde si podporovatel může zvolit jen jednu z pravidelných plateb, lze jednorázové odměny volit bez dalších omezení dokud se nevyčerpají nebo dokoud jejich lhůta neskončí - na ostatní platby jejich zakoupení vliv nemá.
Jednorázová odměna se u projektu zobrazuje i po skončení lhůty ovšem označená jako neaktivní a v některých případech se může objevit i před aktivní dobou v tzv. promo módu. Pokud autor tento mód zapne upozorní tím podporovatele, že se taková odměna připravuje.