Mediální kampaň
Do 31. října se podařilo vybrat 300 tisíc, takže zveřejňujeme náš další plán!
Před časem jsme deklarovali, že povede-li se do 31. října vybrat 300 tisíc, čeká nás další krok.
Podařilo se! A to jen díky Vám, vážení přispěvatelé. Děkujeme za tu obrovskou podporu i důvěru. Ani my nezahálíme: Mimo jiné začíná vznikat audiokniha, předklad do angličtiny (další jazyky jsou v jednání) a hodláme vydat i ebook.
Ale v čem spočívá ten slibovaný další krok?
Smyslem knihy je seznámit s myšlenkami svobody co největší počet lidí. A právě Vaše úžasná podpora nám pozvolna otevírá další cestu, jak toho docílit. Oslovili jsme mediální agenturu, která věří, že by se to skrze knihu mohlo podařit. Hodláme odstartovat v médiích kampaň, jejímž primárním cílem nebude prodávat knížku, ale šířit myšlenky v ní obsažené.
Nechceme Vám nic nalhávat, takže na rovinu:
V ČR ještě nikdo nic takového nezkusil, takže ani naši mediální specialisté nedokáží odhadnout, jak dobře či špatně se bude toto téma „prodávat“ novinářům. Nejsme schopni Vám dát žádné záruky úspěchu. Nedokážeme s jistotou vyloučit možnost, že se média tématu „anarchokapitalismus“ vyhnou širokým obloukem. Máme ale velmi schopný tým, jenž se pomalu rozrůstá o další profesionály z různých oborů, které potřebujeme. A slibujeme plné nasazení.
Abychom však měli alespoň nějakou šanci na úspěch, potřebujeme ještě daleko více peněz. Obracíme se tedy i na ty, kdo na knihu již přispěli: Nechcete nám pomoci realizovat i další cíl? Výsledky jsou nejisté. Děláme však to nejlepší, co umíme. Dáváme tomu vše, protože šanci něco konečně doopravdy změnit nemůžeme zahodit.
Bohužel je velice těžké specifikovat, k jaké částce přesně směřujeme, neboť vybíráme nejen na Startovači, ale také v kryptoměnách, jejichž kurzy se v čase mění; nemluvě o tom, že z naší spolupráce s mediální agenturou plynou další možnosti, co můžeme dělat (a všechny něco stojí). Jsou však dva cíle, jejichž překonání by pomohlo z hlediska mediální propagace:
384 697 korun: Tolik peněz potřebujeme, abychom byli nejúspěšnějším projektem Startovače podle procent splnění.
632 401 korun: Ač se jedná o cíl pravděpodobně nereálný, udělal by z tohoto projektu nejúspěšnější knihu Startovače.
Ačkoliv jsou obě tato čísla jen symbolická (leč samozřejmě ty peníze na kampaň potřebujeme), mohou projektu pomoci z hlediska mediální pozornosti, která je určitě zapotřebí.
S upřímnými díky,
Urza, Tereza & celý náš tým
PS: Kdo zaplatil 2000 nebo více a chce do knihy umístit pár slov čtenářům (podrobnosti jsou popsány v odpovídajících odměnách), ozvěte se na urzanarchy@gmail.com! Kdo se neozve nejpozději 15. prosince, tomu již nebudeme moci vyhovět (kniha jde do tisku).