Děkujeme za 2,5 milionu a tady máte to NEJ z kampaně!
Přátelé, k oslavě 2,5 milionu jsme si pro vás připravili takové menší vyhlášení. A protože se jmenujeme Linka 451, pojmenujeme ceny Bradburáky!
Ne, marketingový potenciál tento název nemá žádný, ale to nám nevadí.
Tady jsou Bradburáci 2020:
Nejdojemnější příběh: GNOM
Nakladatelství Gnom bylo jedno z prvních, které se přidalo. Startovali se svoji kompletní tvorbou, bohužel bylo jen devět balíčků. Co na začátku vypadalo jako “že by se mohlo během 14 dnů při troše štěstí prodat”, bylo fuč hned.
Vzhledem k omezené produkci jsme se tedy domluvili, že zkusíme druhý balíček, kde bude vysvětleno, že už prostě je na skladě jen 6 titulů. Fanoušci se neurazili, naopak přesto objednávali dál a dalších 30 balíků bylo vyprodáno. Po domluvě jsme zvedli na 50, ale víc už prostě není. Gratulace!
Nejlepší pozice: NOVÁ BESEDA
Přátelé, naprosto nevíme, jak se to stalo, ale zhruba někde okolo 50 balíčku se nám začaly řadit ty nové od shora.
Jestli systém Startovače usoudil, že už toho bylo dost a začal vše vnímat jako novou kampaň, nebo jsme zmáčkli zázračné tlačítko, naprosto netušíme. Každopádně systém je naprogramovaný tak, aby nové šly dospod a vše se řadilo podle ceny. (Jak je to u klasických kampaní na Startovači rozumné.) A když je cena jednotná, holt šli nováčci dospod. Nová Beseda to ale odpálila znova. Tak snad to pomohlo?
Skokan kampaně: WALES
Přestože se nakladatelství Wales připojilo až v polovině kampaně, objem mají velmi solidní, byť jeden balíček vsadil na solo autora (Raymond Elias Fiest). Potvrdilo se, že cílovka pracovně pojmenovaná comic-con je přítomná nejen mezi fanoušky BLate Night Show, ale u zkušenými uživateli Startovače!
Nejlepší Startér: PETR "22 balíčků" JALAMUDIS
Psali jsme Petrovi, jestli můžeme zveřejnit jeho jméno, a nebyl proti. Naopak napsal: “Balíčky jsou super:) Už teď vím, že nějaké knihy a komiksy budu mít dvakrát, ale za podporu nakladatelství to stojí. A kdyžtak, kniha jako dárek vždycky potěší, teď všichni kolem mě budou dostávat něco na čtení :)” Gratulujeme šťastné rodině a kamarádům, kteří se mohou těšit na hodnotné dary. A doufáme, že má Petr velkou knihovnu!
Největší výtlak: CREW
Stovky balíčků poputují ze skladů CRWE a jejich skladníci budou doslova potit crew! Je nám jich líto, ale jak nám napsali z Fantom Printu (s Agrem jsou na medailových pozicích): „Velký počet expedovaných balíčků jsou ty nejpříjemnější starosti, které si v těchto časech můžeme jen přát!“
Než CRWI začnete závidět, tak vězte, že právě jejich informace o trhu nás nakonec dokopaly nejen k úvodnímu videu na BLate Night Show, ale i k této kampani.
Díky všem, ještě nekončíme, dejte o Lince 451 vědět!