startovač_úvod.jpg

Little Devil Hry & Apps

Logický rychlík pro iOS systémy (iPhone, iPad). Jedná se o Tetris klon s několika vylepšeními.

startovač_úvod.jpg

Vybráno20 200 Kč(101 %)

101 %
20 000 Kčpožadováno
8startérů
Podpořit projektZobrazit odměny

Malí čerti se rodí na pustých pláních před pekelnou bránou. Než se mohou vydat na svět získávat nové zkušenosti a duše hříšníků, čeká je první, nelehký úkol. Musí projít všech devět kruhů pekla až k samotnému Luciferovi a tam se hlásit do služby. Na jejich cestě je čeká mnoho překážek. Hra začíná v okamžiku, kdy hráč jako malý čertík otevírá pekelnou bránu. 

 Hra je plánována na iOS systém, tedy pro iPhone a iPad (i s podporou Retina displeje - HD grafika). Její součástí jsou dva módy :

První (a hlavní) mód hry je kampaň - zde musí hráč projít devíti pekelnými kruhy až k samotnému Luciferovi. V každém kruhu je stoupající počet úrovní, celkem kampaň obsahuje 243 úrovní ve třech obtížnostech. Celá hra je inspirována Danteho obrazem pekla, hráč se tedy setká se starými známými postavami, jako je např. převozník přes řeku Styx, Cerberos a samozřejmě Satan. V každé úrovni je cílem rozbít pomocí tetrisových kostiček všechny cihly, které jsou na ploše. Po dokončení každého pekelného kruhu dostane čertík zbraň (co by to bylo za čerta, kdyby neměl v ruce vidle a neuměl vládnout pekelným ohněm, že), aby měl úkol o něco jednodušší. Síla zbraní se postupně bude zvyšovat. Kromě toho hráče čekají čas od času speciální úrovně, jako je např. časovka.

Druhým módem hry je klasický neomezený tetris se zvyšující se rychlostí.

Cestou bude hráč motivován sbíráním různých achievementů a plánuji i žebříček (Game Center)

Každý pekelný kruh má svoje ručně kreslené unikátní pozadí, které koresponduje s Danteho peklem. Nicméně celá hra je pojatá spíše humorně a ukazuje, že peklo nemusí být nutně hororovým prostředím, jak nám ho líčí různé zdroje, a lidská duše si tam může užít i kus legrace.

kruh3st.jpg

kruh5-ipad.jpg


Na webu se pracuje a jakmile bude alespoň trochu rozumná verze k dispozici, objeví se to v novinkách.

Co se bude s Vašimi penězi dít :

  • při dosažení cílové částky bude hra vypuštěna do světa do konce tohoto roku (pokud nenastanou komplikace) v anglické verzi
  • 30 000 korun zajistí různé jazykové mutace hry (včetně odpovídající grafiky)
  • 40 000 korun pak dodá do hry speciální scénáře do hry, které budou tématické (Vánoce, Velikonoce, Halloween) opět s unikátní grafikou (koneckonců i do pekla může zavítat velikonoční zajíček, akorát bude vypadat trochu jinak, než ho známe)
  • 80 000 korun bude stačit na konverzi hry na Android platformu

Něco málo o mně:

Je mi 38 let a kolem počítačů se motám vlastně už od dob Atari a Sinclairu. S tím, že kromě intenzivního hraní her jsem se pokoušel už na těchto předpotopních mašinkách něco málo naprogramovat. S koupí prvního PC jsem z Basicu přesedlal na borlandovské C++, kde už jsem si začal trochu hrát i s grafikou. Dokonce jsme se spolužákem založili firmu (která ovšem díky tomu, že jsme šli studovat po gymplu každý úplně jinam, zůstala pouze na papíře). I když jsem IT nestudoval (můj primární obor, který mě momentálně živí, je zdravotnictví), na počítače jsem si našel čas i na vysoké škole. A pak i v práci. Před pár lety jsem dospěl do stavu, kdy jsem chtěl moje počítačové znalosti zvednout na vyšší úroveň, takže jsem se přihlásil na dálkové studium na Matfyz a nějakou dobu jsem tam pobýval. Potom následovala řada kurzů přes Courseru a edX. No a po všech těch jazycích, jako FoxPro, Java, C++, C#, Python apod. jsem "utekl" od Microsoftu a asi před půlrokem koupil rodině první iPad a okamžitě se do něj zamiloval. A jelikož už od dob Matfyzu ve mně zrál tento projekt, rozhodl jsem se investovat do iMacu, ponořit se do Objective-C a začít ho po letech realizovat. Je to můj první velký herní projekt (vše ostatní bylo čistě pracovní) a vývoj her má spoustu specifik. Navíc vývoj pro PC je úplně odlišný, než vývoj pro telefon/tablet. Každý den narazím na něco nového a na překážky, které jsou výzvou a které rád překonávám. Projektu se věnuji ve svém volném čase (ať už v práci, pokud se najde, nebo po ní). Je to sice občas šílená zabíračka, ale programování mě prostě baví.

Pokud Vás tento projekt oslovil a přispějete, velmi vám děkuji i za symbolickou částku.

Vybráno20 200 Kč(101 %)

101 %
20 000 Kčpožadováno
8startérů
Podpořit projekt

zakladatel projektuBaerdon

Odměny

50 KčPodpora projektu

Ne každý má doma iPhone nebo iPad a přesto by rád podpořil tento projekt. Za tuto symbolickou částku získáte můj dík.

Počet odměn není omezen

Odměna nedostupná

150 KčLittle Devil

Každý, kdo věnuje tomuto projektu tuto částku, získá plnou hru Little Devil po jejím vydání a poděkování na webu.

Počet odměn není omezen

Odměna nedostupná

350 KčThank You Devil

Za tuto částku dostane dotyčný hru, poděkování na webu a objeví se i v titulcích hry jako sponzor.

Počet odměn není omezen

Odměna nedostupná

450 KčMedia Devil

Za tuto cenu dostanete plnou hru, poděkování na webu, v titulcích a dále kompletní sbírku všech pozadí, která se ve hře objeví a také kompletní soundtrack ke hře.

Počet odměn není omezen

Odměna nedostupná

950 KčTester Devil

Tato částka umožní dotyčnému (kromě toho, že hru samozřejmě dostane a bude jak na webu, tak v titulcích hry) účast v testovací fázi hry.

Počet odměn není omezen

Odměna nedostupná

1 450 KčArt Collector Devil

Líbí se vám ukázky pozadí do mojí hry? Za tuto částku můžete mít jedno z nich (třeba na zdi) doma. Jedná se o perokresbu formátu A4, tudíž žádné barvy (to vše bylo dodělávané na počítači). První bude mít na výběr z pěti různých pozadí, druhý ze čtyř atd. Vše originál BeepArt tak , jak jsem je získal. Proč pouze 5? Některá z nich jsou mojí srdeční záležitostí a tudíž si je ponechám.

Počet dostupných odměn: 5/5

Odměna nedostupná

1 950 KčLevel Designer Devil

Chcete mít ve hře úroveň, která bude Vaše dílo? Až si bude kamarád stěžovat, že přes tuhle úroveň ne a ne projít, můžete hrdě prohlásit : "Tu sem dělal já". Úroveň bude kompletně Vaše dílko (s tím, že samozřejmě je potřeba brát ohled na hratelnost a obtížnost, takže úplně všechno Vám neprojde). A na mě je, kam jí zařadím (aby se neobjevila příliš těžká úroveň hned na začátku, popř. příliš lehká na konci). Samozřejmostí je hra, poděkování a testovací fáze.

Počet dostupných odměn: 15/15

Odměna nedostupná