Vybráno211 882 Kč(141 %)
Mým vysněným cílem je, jet opět na nejtěžší a nejnebezpečnější závod na světě, na slavnou Tourist Trophy na ostrově Man. Proto jsem se rozhodl požádat vás o podporu.
Závodím na normálních silnicích, které se uzavřou pro běžný provoz. Je to sport s velmi dlouhou tradicí. Tak se závodilo už před více než sto lety, a dokonce jezdíme i místy, kde závody zanechávají silné příběhy už několik desítek let. Jezdíme na silničních motorkách. Já konkrétně jezdím dvě nejsilnější třídy. Částečně proto, že nejsem žádný drobeček, což je na motorce jistá nevýhoda. Jde o třídu Superbike, kde používáme litrové BMW, a třídu Supersport, kde jezdím na šestistovce od Yamahy. U nás se nejslavnější road racingový podnik jezdí na krásné trati v Hořicích. Ze světových podniků je nejznámější Tourist Trophy na ostrově Man, která se jezdí už od roku 1907 na stále stejné trati. A tam bych právě chtěl znovu vyrazit a poprat se s extrémně dlouhým a rychlým okruhem.
Jak financuji svoje závodění?
Velká část našeho rozpočtu je tvořena sponzorskými příspěvky spřízněných partnerů. Hodně toho dáváme i z vlastní kapsy. Bez svých přátel bych se neobešel. Každoročně náš rozpočet doslova lepíme z malých střípků a skládáme tak peníze závod od závodu. I letos máme naštěstí nějaké partnery, ale na vysněnou TT tím pokryjeme jen polovinu nákladů (150 000 Kč z potřebných 300 000 Kč). Proto Vás oslovujeme zde na Startovači.
Kolik to celé stojí?
Výprava našeho týmu (1 jezdec, tři mechanici, dva motocykly) na Tourist Trophy stojí více než tři sta tisíc korun. Velmi nákladná je totiž přeprava techniky, která putuje přes dva trajekty až na ostrov Man sbalená v dodávce. Díky délce trvání podniku jde také o velkou spotřebu pneumatik, paliva a dalšího materiálu. Naše cílová částka je 150 000 Kč, takže 50% minimálního rozpočtu. Pokud se nám ji podaří vybrat, tak mi to umožní pokračovat ve snu. Pokud by se náhodou vybralo o trochu víc, tak budu moci mít s sebou více materiálu – jistoty, že když se něco pokazí, tak nemusíme vyskočit z kůže.
Kde chci závodit?
Isle of Man TT
Touristh trophy na ostrově Man je šílenost. Závodí se na 61km dlouhém okruhu, který se nezměnil přes 100 let. Je to Mekka road racingu. Rekordní čas na tomto okruhu drží momentálně John McGuinness, který tam vyhrál už 23 závodů. Ostrov objel za 17:03.567. To je průměrná rychlost 213,562 km/h.
Mám na něj pořád co dohánět. Můj rekord je 18:17,925.
Vloni jsem jel TT poprvé a získal jsem 4 bronzové repliky. Tu získá jezdec, který zaostane za vítězem maximálně o 8% času. Byl to super výsledek a ani jsem s ním nepočítal. Nebude lehké na to navázat, ale zase máme o něco více zkušeností, tak uvidíme…
Náročnost tohoto závodu spočívá v tom, že je okruh tak dlouhý, že si ho jen těžko zapamatujete. Náročná je také délka závodu. V případě třídy Superbike, kterou také jezdím, se jede 6 kol, takže přes 360km. A pokud chcete pomýšlet na úspěchy, tak to musíte stihnout dost pod 2 hodiny. A není to projížďka po komfortní silnici. Ta tam je totiž hrbolatá, plná skoků, a tak tělo dostane za závod hodně ran. Ale ta náročnost dělá ze závodu to, proč tam vlastně jezdíme.
IRRC
Jedná se o mezinárodní šampionát na přírodních okruzích. Vlastně je to to nejlepší, co v našem sportu můžete na kontinentu jet. Plánuji ho podle finančních možností jet už třetím rokem a budu se snažit vylepšit loňské sedmé místo. Šampionát se jede dvakrát v Holandsku, v Belgii, u nás doma v Hořicích, ve Finsku a v Německu.
Domácí závody
Bohužel kvůli IRRC a zejména kvůli finanční náročnosti TT musím oželet domácí závody. Pravidelně jezdím už jen slavný závod 300 zatáček Gustava Havla v Hořicích. Už jsem ho dokázal vyhrát v nejprestižnější třídě a samozřejmě bych rád rozšiřoval počet vítězství. Na tomto okruhu taky držím traťový rekord, který se mi povedl vloni v srpnu.
V ČR se jezdí spousta dalších pěkných závodů, a kdyby se vybralo něco peněz navíc, tak se moc rád ukážu více domácím fanouškům, kterých chodí na road racing stále více a více.
IRRC a domácí závody můžou být příjemný bonus. Priorita ale je i letos jasná. Dostat se na IoM TT.
Jaké mám za sebou úspěchy v road racingu?
2011
6. místo v českém poháru silničních závodů na přírodních tratích - Superbike
2012
1. místo na Manx Grand Prix – Newcomers
2. místo v prestižním závodě 300 zatáček Gustava Havla – Superbike
3. místo v prestižním závodě 300 zatáček Gustava Havla - Supersport
2013
15. místo na Manx Grand Prix – Junior
2. místo v prestižním závodě 300 zatáček Gustava Havla – Superbike
3. místo v prestižním závodě 300 zatáček Gustava Havla - Supersport
2014
6. místo na Manx Grand Prix – Junior
5. místo na Manx Grand Prix – Senior
1. místo v prestižním závodě 300 zatáček Gustava Havla – Superbike
4. místo v prestižním závodě 300 zatáček Gustava Havla - Supersport
2015
1. místo v prestižním závodě 300 zatáček Gustava Havla – Superbike
4. místo v prestižním závodě 300 zatáček Gustava Havla – Supersport
7. celkové místo v evropském poháru IRRC – Superbike
27. místo (bronzová replika) na Tourist Trophy - Senior TT
27. místo (bronzová replika) na Tourist Trophy – Supersport
32. místo (bronzová replika) na Tourist Trophy – Superstock
33. místo (bronzová replika) na Tourist Trophy – Superbike
Traťový rekord v Hořicích
Nejrychlejší kolo zajeté českým jezdcem na České Tourist Trophy v Hořicích.
Odměny
Těch jsme připravili opravdu hodně a doufáme, že Vás zaujmou a třeba i pobaví. Máme nějaké hmotné dárky jako trika, čepice, velké fotky na stěnu nebo třeba samolepky. Osobně se těším na ty zážitkové věci. Uspořádáme dvě sezení ve stylové hospůdce se skvělým pivem v Praze před sezónou, kde v klidu probereme vše kolem motorek, a protože nás nebude u stolu padesát, tak se určitě stihnete zeptat na všechno, co Vás zajímá.
Budeme dělat i párty pro podporovatele předtím, než odjedeme na první závod sezóny. Natočíme dvě děkovná videa. Jedno z Hořic a jedno přímo ze startu na ostrově Man. Z ostrova budu taky posílat pohledy s věnováním. V Hořicích se se mnou zase budete moci projet po trati.
Pokud budete chtít nějaký sběratelský kousek, tak tu máme dvě pneumatiky, které mi pomohly k životním úspěchům. No, a kdyby se našel někdo, kdo nás chce podpořit trochu ve větším, tak není problém umístit Vaše logo či jméno na motorky.
Tak co? Pošlete mě znovu na souboj s rychlostí? Těším se na to!
Vybráno211 882 Kč(141 %)
zakladatel projektuKamil74
Odměny
100 KčSamolepka na auto
Kvalitní malá samolepka na auto, díky které se na silnici vždycky poznáme.
Očekávané doručení odměny: březen 2016
Počet odměn není omezen
Odměna nedostupná300 KčPoděkování ve videu z 300ZGH
Poděkuji Vám ve speciálním videu z depa v Hořicích. Video uvidíte na mé stránce na facebooku a na youtube. Jestli se tato odměna vyprodá, tak to bude docela fuška, protože mě kamarádi kolem určitě nebudou šetřit. Tohle bude ještě jízda....
Očekávané doručení odměny: květen 2016
Počet dostupných odměn: 69/74
Odměna nedostupná300 KčPohled z TT od Kamila
Pošlu Vám pohled z toho nejkrásnějšího ostrova pro všechny motorkáře s věnováním. No řekněte - kdy Vám někdo poslal pohled z takto exkluzivního místa?
Očekávané doručení odměny: červen 2016
Počet dostupných odměn: 0/50
Odměna nedostupná300 KčPohled z TT od Kamila II
Pošlu Vám pohled z toho nejkrásnějšího ostrova pro všechny motorkáře s věnováním. No řekněte - kdy Vám někdo poslal pohled z takto exkluzivního místa?
Očekávané doručení odměny: červen 2016
Počet dostupných odměn: 0/50
Odměna nedostupná350 KčČepice "Kamil 74"
Snapback čepice podle které se v tom davu diváků dobře poznáme.
Očekávané doručení odměny: březen 2016
Počet dostupných odměn: 0/40
Odměna nedostupná350 KčČepice "Kamil 74" II
Snapback čepice podle které se v tom davu diváků dobře poznáme.
Očekávané doručení odměny: duben 2016
Počet dostupných odměn: 33/40
Odměna nedostupná500 KčTričko s cestou za rekordem v Hořicích
Triko, které připomíná mou cestu za traťovým rekordem v Hořicích, která byla občas trnitá a trvala řadu let. Tento rekord se po letech vrátil do rukou českého jezdce. Jsem teprve pátým Čechem, který ho v 54. let dlouhé historii závodu drží.
Očekávané doručení odměny: březen 2016
Počet dostupných odměn: 25/100
Odměna nedostupná500 KčPoděkování ve videu z Iom TT
Poděkuji Vám přímo z ostrova Man, kam doufám pojedu závodit na TT, ve speciálním videu z trati, které uvidíte na mé stránce na facebooku a na youtube.
Očekávané doručení odměny: červen 2016
Počet dostupných odměn: 40/50
Odměna nedostupná500 KčVelká fotka ze sezóny 2015 s podpisem a věnováním
Máme od fotografa spoustu povedených fotek z minulé sezóny. Dáme Vám na výběr a pak nám stačí napsat, kterou chcete a necháme jí vytisknout nejlépe, jak to u nás snad jde. Fotka bude mít rozměry 30x45, takže ideální někam na stěnu. Na zadní stranu (nebo vlastně kamkoliv) můžu hodit svůj podpis a věnováním.
Očekávané doručení odměny: březen 2016
Počet odměn není omezen
Odměna nedostupná500 KčVstupenka na párty "Zahajujeme sezónu"
Naše poslední akce před začátkem sezóny se uskuteční 1.4.. Pak zahájíme naplno sezónu. Bude to takové setkání našich podporovatelů, které určitě rádi uvidíme.
Očekávané doručení odměny: duben 2016
Počet dostupných odměn: 39/40
Odměna nedostupná1 500 KčNa pivo s Kamilem
Objednáme stůl ve stylové hospůdce U Pravdů v Praze a dáme si dvakrát večerní debatu o motorkách, závodech, pivu a nebo třeba úplně o něčem jiném. Bude nás jenom pár (maximálně 8), takže se snad každý dostane ke slovu, když toho piva teda nevypijeme moc.
Očekávané doručení odměny: březen 2016
Počet dostupných odměn: 10/16
Odměna nedostupná2 016 KčBalíček pro pravého fanouška
Náš věrný fanoušek obdrží: Triko Čepici 2 samolepky na auto Poděkování ve videu z TT na Manu Velkou fotku ze sezóny 2015 Vstup na večírek pro podporovatele Vše před sezónou do konce dubna. Poděkování z manu samozřejmě až z místa dění na přelomu května a června. Video bude na mé stránce na facebooku a na youtube.
Očekávané doručení odměny: duben 2016
Počet dostupných odměn: 63/74
Odměna nedostupná2 500 KčProjížďka po Hořicích při 300 ZGH
Co takhle si se mnou projet jeden z nejhezčích okruhů, které může road racing nabídnout? Plán je jednoduchý. Vezmete auto, a projedeme se po okruhu s tím, že Vám popíšu jízdu z pohledu jezdce. Kde jedeme jak rychle, kde řadíme jakou rychlost, kde to mám rád a kde to naopak nemusím. Ideální bude pátek odpoledne před závody.
Očekávané doručení odměny: květen 2016
Počet dostupných odměn: 1/3
Odměna nedostupná2 500 KčProjížďka po Hořicích při Czech TT
Co takhle si se mnou projet jeden z nejhezčích okruhů, které může road racing nabídnout? Plán je jednoduchý. Vezmete auto, a projedeme se po okruhu s tím, že Vám popíšu jízdu z pohledu jezdce. Kde jedeme jak rychle, kde řadíme jakou rychlost, kde to mám rád a kde to naopak nemusím. Ideální bude pátek odpoledne před závody.
Očekávané doručení odměny: srpen 2016
Počet dostupných odměn: 2/3
Odměna nedostupná5 000 KčRychlá zadní pneumatika z TT
Exkluzivní sběratelská odměna. Máme s týmem schovanou zadní pneumatiku, na které jsem zajel nejrychlejší kolo na ostrově Man, které mělo hodnotu 18:17,925, což znamená průměr skoro 200 km/h. Momentálně se jedná o nejrychlejší kolo, které nějaký český jezdec na slavném okruhu zajel.
Očekávané doručení odměny: březen 2016
Počet dostupných odměn: 0/1
Odměna nedostupná10 000 KčPneumatika, na které se jel rekord
Další sběratelský kousek. Máme schovanou i rekordní gumu. O co jde? Jedná se o zadní pneumatiku, přes kterou mě koně z mého BMW hnaly i rekordnímu času v Hořicích. Díky tomuhle kousku gumy jsem vrátil nejprestižnější český road racingový rekord do českých rukou. A teď může být vaše.
Očekávané doručení odměny: březen 2016
Počet dostupných odměn: 0/1
Odměna nedostupná15 000 KčVaše logo/jméno na motorce
Umístíme Vaše logo/jméno na motorky, na který letos pojedu. Bude tak vidět na všech závodech. To znamená jak na TT, tak na ostatních závodech, které pojedu. Na fotkách, které jsou všude možně od facebooku, přes webové portály o motorkách až po časopisy bude vidět hodně dlouho a hodně často. Logo může mít rozměry až 100x80 mm.
Očekávané doručení odměny: duben 2016
Počet dostupných odměn: 9/10
Odměna nedostupná