Poslední den kampaně: Kupující útočí a platí kartou
Výhodné balíčky brzy končí, proto berou kupující nyní kampaň útokem. Někteří byli skeptičtí a počkali si na konec, aby zjistili, zda bude kampaň úspěšná. Nyní volí i dvě různé odměny najednou.
Když jsme spustili tuto kampaň, očekávali jsme zájem. Ale poslední den nás opravdu překvapil. Vypadá to, že mnoho kupujících čekalo na poslední chvíli, aby zjistili, jak se situace vyvine. A nyní, když vidí, že se blížíme k překonání našeho cíle, neváhají a nakupují plnými doušky.
Poslední hodiny přinášejí lavinu objednávek, a to nejen jednotlivých balíčků. Kupující často kombinují dvě různé odměny najednou, aby si zajistili maximum výhod. Naše platební brána takřka "hoří" pod náporem transakcí. Děkujeme vám za vaši podporu a důvěru.
Nezapomeňte, že kampaň končí v úterý, dne 18. 6. v poledne. Vím, že jste už nabídku využili, máte však poslední šanci dokoupit knihu pro někoho jako dar. Nebo k tištěné přidat e-book. Těšíme se na Vaše doobjednávky a věříme, že Vám naše produkty přinesou radost a užitek.
Mějte se krásné, děkuji za Vaši podporu a důvěru.
Daniel Šmíd & kreativní tým knihy "Zlatá pravidla firemní etikety"