
Update k vydání naší hry MATCHO
Rychlá zpráva k aktuálnímu stavu naší cesty k vydání hry.
Původně jsme plánovali vydání na 13. března, později jsme nový termín stanovili na 17. dubna. Byť byl zadáván v dobré víře a stále jako orientační, dnes vám musím oznámit, že ani tento termín se nakonec nenaplní.
Tohle rozhodnutí padlo až po důkladném zhodnocení aktuálního stavu projektu. Hra se posouvá neustále kupředu, funguje, ale stále není v podobě, kterou bych považoval osobně za finální. Aktuálně ladíme herní tempo a technické detaily, které zásadně ovlivňují celkový dojem ze hry. Moc dobře víte, že obzvlášť v dnešním saturovaném trhu videoher můžeme zanechat dobrý dojem pouze jednou.
Po dvou změnách data je pro nás důležité nepřidávat další, dokud si nebudeme skutečně jisti, že ho dokážeme dodržet. Proto tentokrát nové datum zatím neoznamujeme. Ale stále míříme na vydání v roce 2025. Stále chceme, aby to bylo co nejdříve. Ale zároveň se soustředíme na to, aby hra odpovídala naší původní vizi.
Věci, které se na začátku zdály jednoduché, si nakonec vyžádaly víc času, přemýšlení i úsilí. Je to náročná fáze, ale zároveň máme obrovské štěstí, že takový krok ještě můžeme udělat. Jsme menší tým a některé naše cíle jsou časově náročnější, než jsme očekávali.
V následujících týdnech stále budu přinášet další aktualizace o stavu vývoje. Pokud vás zajímá, jak se projekt vyvíjí, budete mít možnost sledovat vše krok za krokem až k vydání. Proto můžete sledovat zdejší Startovač stránku nebo náš Discord server pro aktuální informace.
Nejdůležitější je pro nás dokončit hru v plné kvalitě. Tuhle hru držíme pod pokličkou už mnoho let. Doufáme, že až uvidíte finální výsledek, tak budete spokojeni.
Díky, že jste s námi.
Za FiolaSoft Studio,
Filip Kraucher