matcho_border.png

Podpořte český dabing pro hru MATCHO

Děkujeme vám za další milník na Startovači, zde je náš plán...
21. 12. 2024

Děkujeme vám za další milník na Startovači, zde je náš plán...

387 lidí nám nadělilo ohromný dárek před vánoci a to v podobě splnění dalšího milníku. Tak jsme se rozhodli trochu "pohnout" a ještě víc přidat!

Děkujeme vám z celého srdce! Tak velké dary, obzvlášť v předvánočním čase, nás dojímají a dodávají obrovskou dávku motivace. Vidět, kolika lidem na české verzi záleží, a cítit vaši důvěru, že MATCHO bude skvělá hra, je pro nás tím nejlepším dárkem. A věřte, že vás čeká nezapomenutelná jízda!

S radostí vám můžeme potvrdit, že si MATCHO užijete kompletně v češtině – od hlavních i vedlejších dialogů až po pečlivě přečasované cutscény, kde animace přesně sednou na české hlášky. Díky obličejovým animacím NPC se navíc plně ponoříte do našeho světa s trochu více emocemi.

Z naší strany jsme tak dorovnali vaší investici a zaintegrujeme rovnou vše, co jsme si vysnili. Považujte další 3 milníky rovnou za splněné! Další příspěvky tak jdou už na bonusový obsah.

Nezapomeňte se podívat na náš video-vzkaz od Fioly – tam se dozvíte víc!

A skvělá zpráva? Máme už nové členy týmu, kteří se do práce pustili ještě před svátky! Čeká nás hodně práce, ale každý z nás se těší na to, co společně vytvoříme. Jakmile budeme mít něco zajímavého hotové, rádi vám ukážeme, jak vzniká česká lokalizace a budeme vám samozřejmě nadále komunikovat stav ještě před dokončením této kampaně.

 

Důležité body z našeho video vzkazu

Pro ty z vás, kteří si nemohou nyní pustit video, nebo chtějí bodové shrnutí, tak tady to nejdůležitější!

  • Překvapivý upgrade lokalizace:

    • Rozhodli jsme se přidat nejen rozšířené hlášky pro hlavní postavy, ale také pro NPC a vedlejší postavy.

    • Navíc plánujeme zahrnout veškeré bonusové interakce, které jsme si vysnili.

  • Možný odklad vydání hry:

    • Debatujeme o možném posunu vydání hry maximálně o pár týdnů (ne měsíců).

    • Hlavní důvod? Stávka amerických herců nás zdržela s anglickou verzí. Česká je paradoxně ve všem napřed!

    • Můžeme lépe zaintegrovat všechny české stretch-goaly a vyladit češtinu

  • Stretch goaly a nové odměny:

    • Některé odměny jsou už vyprodané, ale podařilo se přidat atraktivní kousky, jako hrníčky a další limitované věci do dalších odměn.

    • Pokud chcete kampaň podpořit, stále máte šanci získat skvělé odměny!

  • Plán dodání odměn:

    • Hrníčky: Odesíláme ihned po skončení kampaně. Jsou připravené na skladě.

    • Plakáty a trička: Dodání plánujeme na březen 2025 – ideálně před vydáním hry.

    • Digitální klíče: Dostanete den před vydáním hry na platformu dle výběru (Steam nebo Epic Game Store). Připravujeme možný i PlayStation 5.

    • Speciální odměny (dabování, meetingy, tvorba NPC): Realizace proběhne na přelomu ledna a února. Každý bude kontaktovat při dokončení kampaně.

 

Obrovský dík patří všem, kdo přispěl – díky vám může česká lokalizace vzniknout ve fantastické kvalitě! Kampaň před Vánoci byla obrovský risk, ale vaše podpora je neuvěřitelná.

Do konce roku vám ukážeme ještě pár zákulisních ukázek, rozhovory s herci a další novinky. Přes svátky budeme v aktualizacích klidnější, ale těšte se – máme toho pro vás ještě hodně připraveno.

🎄 Přejeme vám krásné Vánoce a ještě jednou děkujeme za váš úžasný dárek! 🎁

Česká verze cutscén? Potvrzena! Další milník překonán!
15. 12. 2024

Česká verze cutscén? Potvrzena! Další milník překonán!

Dokázali jste to. Vaše podpora zajistila kompletní českou lokalizaci hry MATCHO v den vydání. Česká synchronizace rtů, včetně českých variant cutscén. Děkujeme!

Milí Startéři,

dneska to bude rychlejší a stručnější. Ale nemyslete si prosím, že nemáme radost anebo neslavíme. Právě padla další meta. Druhý milník, který zaručuje českou verzi cutscén! Co to přesně znamená?

To znamená, že česká verze hlavní příběhové linky vyjde absolutně bez kompromisů. Přečasujeme veškeré cutscény z angličtiny, aby seděly na českou variantu místo toho, abychom se snažili češtinou trefovat do anglického časování. Ano, je to trochu víc práce na straně implementace. Ale od toho tady ten strech-goal byl. A my za ty penízky moc děkujeme, které nám dovolují na tom pracovat!

Jak jsme říkali, už připravujeme pomocníky, kteří ještě před vánoci nastoupí k nám do studia a začnou nám s dokončením češtiny pomáhat. A tohle vše je jen a pouze díky vám! Děkujeme!

Aktivujte si vaší další odměnu na Discordu

Chtěli jsme vám ještě říct, že se nám povedlo aktivovat speciální roli na našem Discordu, která vám poskytuje značné výhody i do budoucna. Máme pár nápadů, jak vás totiž ještě odměnit. Ať už jste nám přispěli jakoukoli částkou, podívejte se do nastavení vašeho Startovače a propojte si váš účet s Discordem. Poté na našem FiolaSoft Discord kanálu získáte speciální hodnost, kterou nemůže mít nikdy nikdo jiný. A aktivuje vám spoustu dalších výhod do budoucna!

Discord je také fajn místo, kde můžete sledovat dění a společně s námi komunikovat napřímo.

Pokud jste se na náš Discord ještě nepřidali, můžete tak udělat zde.

Existuje důvod, proč motivovat další odměny a další milníky?

Když jsme stanovili částku 300 000 jako cílovou. Přišlo nám to jako nejvíc fér varianta. Nechceme z fanoušků a lidí vydřít "peněženky". Rozhodně nechceme nic zadarmo. A hodláme vám dokázat, jak tato podpora byla pro českou variantu hru extrémně důležitá. Je toho spousta, co se musí ještě udělat.

400 000,- nám dovoluje stihnout přečasovat a vylepšit cutscény. Ale pokud se nám povede vybrat víc, tak ta částka nepřijde vůbec vniveč. Aktuálně totiž některé interakce s NPC, nebo dokonce na samotných příběhových misích zůstanou nezahrnutá. Naším cílem je po vydání hry postupně do hry přidat vše, co se "nestihne". A tak první verze hry vyjde s těmi nejvíc potřebnými dialogy. Natočených a připravených jich máme daleko víc. Ale samotná implementace prostě zabírá čas.

A protože nám tiká čas. A ať už kvůli dlouhodobé investici, tak i psychickému stavu našeho studia, se hrou prostě chceme a musíme ven. Pokud však vybereme víc, spousta z našich původních plánů se ještě může vyplnit a připravit. Vše záleží na tom, zda si budeme moci dovolit další pomocníky, kteří nám s integrací pomohou.

Plán máme. Nástroje taky. Teď začíná ta velká dřina. Držte nám prosím palce. Budeme vás informovat s dalším stavem.

Ale aby to neznělo nevděčně - nemusíte se bát, pokud se nesplní další milníky. To nejdůležitější. 95% všeho, co jsme ve hře chtěli... tak ve hře už nyní bude! A ta hlavní zásluha patří každému jednomu z vás, kdo nás podpořil.

DĚKUJEME.

Děkujeme za první dosažený milník a velkou podporu
14. 12. 2024

Děkujeme za první dosažený milník a velkou podporu

Už nyní potvrzujeme kompletní český lipsync pro gameplay. Dokážeme dosáhnout na české cutscény?

Milí Startéři,

když jsme se rozhodovali, zda takto ještě před koncem roku spustit Startovač s ukázkou českého dabingu, ani v nejmenším nás nenapadlo, že dostaneme tak velkou důvěru a taky, že bychom mohli mít splněno za takřka 48 hodin. Udělali jste to nám o dost jednodušší a my si toho neskutečně vážíme. Je to obrovský dárek pro celý tým, obzvlášť v tomto hektickém předvánočním období.

Velká podpora

Žádat o podporu českého dabingu bez možnosti získat klíč ke hře bylo rovněž ošemetné rozhodnutí. Ale překvapilo nás a děkujeme, že jste naší situaci s lehkostí pochopili. Spadl nám kámen ze srdce. Opravdu můžeme říct, že drtivá většina vybraných příspěvků půjde na český dabing a jeho řádné dokončení. Což historicky z jiných kampaní víme, že byl častý problém pro další vývojáře. Jelikož když se slibuje hodně fyzických odměn, velká část vybraného budgetu jde najednou na odměny a ne právě na vývoj. Tomu jsme se chtěli vyvarovat.

Protože dnes došlo k potvrzení 100% a základní milník kampaně je splněn. Už jsme hned zahájili pohovory a řešíme novou pracovní sílu, která nám s dokončením hry pomůže. Jsme rádi, že dotyčné jedince můžeme s klidným svědomím odměnit. A hlavně: je prakticky jisté, že se vše stihne do vydání. Zrovna tak už rovnou připravujeme některé odměny k odeslání. Takže hned jak to půjde, tak vše dostanete! Hrníčky nevyrábíme. Všechny je už máme.

Co přesně pro projekt znamená 300 000 Kč?

Mít na češtinu už jen tento budget je ohromné osvobození. Jednak tyto peníze nemusíme shánět skrze prodeje samotné hry. A jednak nám to dává příležitost nad úroveň našich financí, najmout a zařídit lepší kvalitu implementace češtiny s dalšími lidmi. Tím pádem se může jádro našeho týmu zaměřit na dokončení hry a ladit.

Aktuálně můžete počítat s tím, že budou synchronizované rty všech postav při hře/gameplayi. Jedná se o cirka 9000 linek, které se budou na jednotlivých postavách ladit a ručně kontrolovat, upravovat a šperkovat. Pokud nevěříte, že ručně dělaný lipsync za to stojí, počkejte si na další ukázku, ve které vám přiblížíme - jak vypadá taková scéna bez lipsyncu, s anglicky časovaným lipsyncem a pak s českým. Uvidíte ten rozdíl okamžitě.

Co to však znamená pro cutscény? Tedy pro takové ty filmečky, které předělují různé kapitoly nebo scény, zahrnujících cirka dalších 1000 linek? No, aby seděly i ty, tak bohužel potřebujeme ještě trochu víc podpory - nejde o to, že by udělat lipsync na 1000 dalších linek bylo o tolik dražší. Ale tvoří se trochu jinak. Protože cutscény podléhají přísnému časování, mít možnost načasovat celé cutscény tak, aby nemusely splnit délku angličtiny, tak to vyžaduje vlastně udělat dvě verze. Upravit animace, které by seděly k tomu, co postava zrovna dělá anebo o čem mluví. Nemluvíme teď o animaci hlavy nebo rtů. Myslíme obecně animaci celého těla, hlavně gestikulace a různé momenty, které zahrají s jinou délkou herci v angličtině a češtině. Normálně se to pak dělá tak, že se zvolí jedna verze a do té se herci trefují. My chceme udělat oba originály.

Proto doufáme, že se nám podaří získat ještě jeden milník a vytáhneme kampaň na 400 000 Kč. Tehdy totiž dosáhneme na kompletní balíček, v jaký jsme doufali. A budeme mít česky načasované cutscény.

Velký hrdina

Speciální poděkování si rozhodně zaslouží Medník, který do nás investoval víc než jen důvěru, ale taky hromadu peněz. Jelikož si koupil nejvyšší dostupnou odměnu, tak mu chceme moc poděkovat za tak velkorysé gesto. Je otázkou, zda bychom vůbec na cíl kampaně dosáhli bez jeho pomoci. Takových "mecenášů" není v česku mnoho. Nechceme nikoho zklamat a přistupujeme k celé kampani s velkým respektem. Nezastavujeme do samotného vydání. A vůbec samotný fakt takové podpory nás spíš nakopnul ještě víc přidat.

Samozřejmě pro nás jste hrdinové všichni, kteří nám pomáhají s dosažením cíle. Ale přišlo nám fér zde vyzdvihnout tento úžasný akt Medníka. Opravdu moc děkujeme a vážíme si toho!

Jak vypadá hrníček?

Uvědomili jsme si, že aktuálně ještě možná někteří nevíte, jak vypadá speciální hrníček s vesmírnou modří. Tento velmi speciální hrníček vznikl při příležitosti dárků pro novináře a partnery v rámci naší prezentace na Gamescomu. Museli jsme však hrníčků nakoupit víc. Původně jsme si je chtěli nechat na rozdávání, ale protože o ně komunita projevila zájem, tak nakonec jsme je využili pro tuto kampaň. Měli byste vědět, že hrníčky dávno máme. Jsou skladem. Jsou vyrobené. Zabalené. Připravené. A taky zaplacené.

100% částky z této kampaně tak jde na pomoc dabingu. V tom je to, alespoň si myslíme, naprosto geniální tah.

Zároveň byste měli vědět, že tyto hrníčky jsou opravdu negenerické, kvalitní a hlavně: logo hry MATCHO speciálně 3D vyryté. Nejedná se o potisk. Stejně tak, vesmírná modř je uplně dechberoucí v realitě, než na fotkách. Myslíme si, že budete nadšeni!

Proč na Lipsync nepoužijeme AI? Nebo Metahuman 5.5 Addon?

Častá otázka, která nás nepřekvapila je, proč děláme lipsync ručně? Proč nepoužijeme AI nebo Metahumans addon, který představil nedávno sám Epic? Samozřejmě, kompatibilní Control Rig pro hlavy, emoce a oči máme. Ale aktuální verze nástroje není vhodná pro produkci. To se sice do příštího roku může změnit, ale i tak výsledky na český lipsync jsou katastrofálně špatné. Jakýkoliv nástroj, který jsme zkoušeli. A bylo jich asi 20 od různých společností, včetně toolu od NVIDIA, češtinu nepodporuje. Nebo velmi bídně.

Po spoustě zkouškách se nakonec dostanete k tomu, proč sakra budete generovat extrémně rychle lipsync, který nesedí a má špatnou kvalitu, kterou pak stejně musíte desítky hodin opravovat a ladit... když si můžete sednout a za pár sekund/minut mít linku hotovou. To, že ho děláme ručně neznamená, že nemáme žádné pomocné nástroje, které nám práci usnadňují. Není to "dřina" ve smyslu, že u toho trpíte. Naopak! Vizuální reprezentaci morph targetů máme okamžitou. Máme klávesové zkratky, vizuální nápovědy a především připravené sdílené Morph Targety tak, aby šlo přenášet lipsync mezi postavami.

Například NPC hlášky tak lze animovat na jediné hlavě. Náš Control Rig se pak stará o to, aby Lipsync vypadal dobře při hře na dalších hlavách. Abychom dosáhli 100% kvality, tak samozřejmě lipsync pro hlavní postavy děláme zvlášť. Takže Max, Jetsen, Generál Case, Abigail, profesor Tirsh, mají dělaný lipsync tak, aby seděl přesně pro jejich hlavy, než aby používal sdílenou sadu. Pokud se v tomto neorientujete, není třeba se tím trápit. Myšlenkou je, že když říkáme, jak děláme Lipsync ručně - znamená to, že si ho nenecháváme generovat AI nebo "algoritmem odposloucháváním waveformy". Díky tomu otevírají a zavírají pusu postavy přirozeněji.

Má to ještě jednu výhodu. V našem editoru lze přiřadit k hlášce emoci. Takže tím zabíjíme dvě mouchy jednou ranou. Emoce jsou řízené samostatně v cutscénách. Ale pro gameplay se vážou k hláškám. V našem editoru můžeme udělat, že nějaká část hlášky má postava úsměv, v jiné se mračí, apod.

Je zde jediný nástroj, který jsme zkoušeli, a který by všechno tohle přebil. A jmenuje se JALI. Jedná se o velmi automatický lip sync, který používá například CD Projekt RED u Cyberpunku 2077 a samozřejmě nyní i u Witcher 4. Jediný problém JALI je, že pro indie vývojáře stojí licence kolem 1.200.000,- Kč. Pokud bychom dělali větší RPG v menším počtu lidí s například 60 000 linkami. Tak by to mělo smysl. Ušetří to hromadu práce a vlastně i peněz. Naše hra má 10 000 linek. Což není málo. Ale je to ukočírovatelné. U naší hry si myslíme, že je lepší, když si projdeme tou "těžší prací" teď a pořádně se naučíme animovat obličeje a ústa, abychom do budoucna třeba JALI či podobnou techniku použili.

To jen krátké vysvětlení pro ty, kteří by si mysleli, že jsme jiné nástroje nezkoušeli.

Máte další otázky? Zveme vás na náš Discord!

Pokud byste chtěli být součástí dalších aktualizací a vědět vše jako první. Obecně bychom vás rádi pozvali na náš Discord Server zde. Aktuálně řešíme, jak všem, kdo nás podpořil, tak dostal speciální roli. Brzy doufám, toto bude možné aktivovat.

Děkujeme za vaši přízeň a že nám fandíte. Těšíme se, co řeknete na výsledek! Brzy vám ukážeme další behind the scenes záběry. A jako naši Startéři budete vědět o stavu české verze vědět jako první!

Vybráno651 705 Kč(217 %)

217 %
300 000 Kčpožadováno
421startérů
26 dnízbývá do konce
Podpořit projekt

zakladatel projektuFiolaSoft Studio s.r.o.

Příspět můžete i 100 Kč SMSkou. Pošlete text START 17943 na číslo 90211 na území České republiky.

Odměny

199 KčPodporuji češtinu

► Poděkování v titulcích hry ------ Všichni, kdo se rozhodnou přispět, se objeví v titulcích hry. A to jak pro české, tak anglické znění. Záleží nám na lidech, kteří podpoří náš sen. Děkujeme!

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet odměn není omezen

Zvolit odměnu

333 KčPodpora dabingu s digi-dárkem: 333

► Speciální skin: Líbí se ti trojky? Máš rád spojování věcí po třech? 333 stříbrných stříkaček rozhodně nepřestříkalo těchto 333 triček! Bude také v kolektorské edici Hry. ► Poděkování v titulcích hry ------ Podpoř MATCHO a získej klíč, kterým otevřeš speciální odměnu exkluzivně pouze pro Startovač. Díky tomu, celý prolog hry můžeš na Maxovi vidět speciální tričko. Tričko bude přístupné v budoucnosti i v multiplayeru* či foto-módu*. (* Není finálně potvrzeno a implementace se může změnit)

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet odměn není omezen

Zvolit odměnu

399 KčPodpora dabingu s digi-dárkem: Max a Boris

Chystáš si koupit Matcho? Pak budeš mít exkluzivní odměnu přímo do hry! Bude také v kolektorské edici Hry. ► Speciální skin: Max a Boris ► Poděkování v titulcích hry

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet odměn není omezen

Zvolit odměnu

399 KčPodpora dabingu s digi-dárkem: TRIAGON Vývojářské tričko

Chystáš si koupit Matcho? Pak budeš mít exkluzivní odměnu přímo do hry! Bude také v kolektorské edici Hry. ► Speciální skin: Developer ► Poděkování v titulcích hry

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet odměn není omezen

Zvolit odměnu

799 KčDigi-balíček: Max ♥ Český dabing

EXKLUZIVNE PRO STARTOVAČ - NIKDY JINDY NEPŮJDE SEHNAT Chystáš si koupit Matcho? Pak budeš mít exkluzivní odměnu přímo do hry! ► Speciální skin: Max ♥ Český dabing ► Poděkování v titulcích hry

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet odměn není omezen

Zvolit odměnu

999 KčChci všechny digi odměny

► Speciální skin: Max ♥ Český dabing ► Speciální skin: Max a Boris ► Speciální skin: 333 ► Speciální skin: Developer ► Poděkování v titulcích hry ------ Podpoř MATCHO a získej klíč, kterým otevřeš speciální odměnu exkluzivně pouze pro Startovač. Díky tomu, celý prolog hry můžeš na Maxovi vidět speciální tričko. Tričko bude přístupné v budoucnosti i v multiplayeru* či foto-módu*. (* Není finálně potvrzeno a implementace se může změnit)

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet odměn není omezen

Zvolit odměnu

2 999 KčOriginální plakát hry podepsaný vývojáři - Max v džungli

AKTUALIZACE_ARTWORK.png

► Obsahuje poděkování v titulcích hry ► Obsahuje veškeré odměny digitálních skinů ► 🖼️ 50x70 cm kvalitní a velký plakát ► ✏️ Ručně podepsaný vývojáři

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 92/100

Zvolit odměnu

8 999 KčDigitální stopa: VAŠE SPECIÁLNÍ MÍSTO

SPECIAL_01.png

Až 12 z vás si může zkusit vytvořit s naším 3D modelářem vlastní totem/collectible*. Vytvoříte tak nejen pro sebe, ale i pro další hráče speciální místo, ve kterém uslyší vaší hlášku a ještě za to získají achievement. ► Obsahuje poděkování v titulcích hry ► Obsahuje veškeré odměny digitálních skinů ► ⭐ Obsahuje vlastní oficiální achievement pro další hráče ► 🎙️ Obsahuje nahrání speciální zprávy (dabing) ► 🖼️ Zahrnuje podepsaný plakát ► 🍵 Obsahuje fyzický exkluzivní hrníček MATCHO ------ (*) Modely mají své limity. Implementace podléhá předchozí domluvě s vývojáři. Vyhrazujeme si právo odmítnout nápady či návhry, které se neztotožňují s naší vizí.

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 10/12

Zvolit odměnu

8 999 KčChci všechny digi odměny + hrníček + vstup na párty

PARTY.png

Chceš kromě základních odměn také zažít skvělou párty? Setkej se s celým týmem na oslavě vydání hry! A získej k tomu další dárečky. ► Obsahuje poděkování v titulcích hry ► Obsahuje veškeré odměny digitálních skinů ► 🥂 Obsahuje vstup na párty k oslavě vydání hry ► 🍵 Obsahuje fyzický exkluzivní hrníček MATCHO ► 🖼️ Zahrnuje podepsaný plakát ► 👕 Zahrnuje fyzické tričko ------ Velikost trička si zvolíte ve formuláři po dokončení kampaně!

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 10/10

Zvolit odměnu

12 999 KčChci se stát hlasatelem Arkádového Módu

hlasatel.png

V rámci arkádového režimu si půjde zvolit mezi několika hlasy. Staň se hlasatelem nasbíraných komb a speciálního skóre! ► Obsahuje poděkování v titulcích hry ► Obsahuje veškeré odměny digitálních skinů ► 🎙️ Zahrnuje dabing hlasatele ► 🍵 Obsahuje fyzický exkluzivní hrníček MATCHO ► 🖼️ Zahrnuje podepsaný plakát ► 👕 Zahrnuje fyzické tričko ► 🥂 Obsahuje vstup na párty k oslavě vydání hry ------ Velikost trička si zvolíte ve formuláři po dokončení kampaně!

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 3/3

Zvolit odměnu

2 499 KčChci exkluzivní hrníček a podpořit tím dabing

AKTUALIZACE_HRNEK.png

► Obsahuje poděkování v titulcích hry ► Obsahuje veškeré odměny digitálních skinů ► 🍵 Obsahuje exkluzivní hrníček MATCHO s vesmírnou modří ► 🕐 Doručíme hned po skončení kampaně, hrníčky máme skladem ------ Chcete si užít kávu, čaj či jiné pití z výjimečného hrníčku? Tento hrnek byl původně zamýšlen jako dárek pro B2B jednání pro Gamescom 2022. Jediná chyba? Museli jsme jich objednat minimálně 100. A protože se jich pár rozdalo, tak nám spoustu zbylo. A nyní máte možnost je získat! Nezapomeňte, že především jde výtěžek na český dabing. Proto je částka za hrníček vyšší. Poštovné po celé ČR je v ceně. Hrníček vám dorazí ve speciální krabičce.

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 0/50

Odměna nedostupná

4 999 KčChci hrníček + Originální plakát

Limitované kombo pro nejrychlejší, kteří nechtějí zažít FOMO. ► Obsahuje veškeré odměny digitálních skinů ► Zahrnuje exkluzivní hrníček ► Zahrnuje podepsaný plakát

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 0/10

Odměna nedostupná

4 999 KčRozhlas v Triagonu

Chceš si vyzkoušet být rozhlasovým mluvčím? Komplex základny TRIAGON je obrovský a občas je potřeba něco vyhlásit. Staň se hlasatelem!

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 0/5

Odměna nedostupná

33 333 KčChci se stát NPC: být viděn a slyšen!

AKTUALIZACE_NPC.png

Chceš být nejen slyšen, ale zrovna tak i viděn? Můžeš s námi zažít natáčení Motion Capture! Společně vymyslíme, namluvíme, naanimujeme a připravíme NPC do hry přesně podle Tvého gusta (*). Bude tvá postava roznášet moudra? Nebo to bude drbna? To je jen na Tobě! ► Obsahuje poděkování v titulcích hry ► Obsahuje veškeré odměny digitálních skinů ► 🎙️ Zahrnuje dabing vlastního NPC ► 🕺 Zahrnuje dramaturgii animací vlastního NPC ► 🎬 Zahrnuje navolení si vlastního NPC ► 🍵 Obsahuje fyzický exkluzivní hrníček MATCHO ► 🖼️ Zahrnuje podepsaný plakát ► 👕 Zahrnuje fyzické tričko ► 🥂 Obsahuje vstup na párty k oslavě vydání hry ------ Velikost trička si zvolíte ve formuláři po dokončení kampaně! (*) Modely mají své limity. Implementace podléhá předchozí domluvě s vývojáři. Vyhrazujeme si právo odmítnout nápady či návhry, které se neztotožňují s naší vizí.

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 0/3

Odměna nedostupná

150 000 KčCONNECT EVERYTHING

Chci absolutně všechno. A nechci kompromisy. ► Zahrnuje veškeré odměny tohoto Startovače.

Očekávané doručení odměny: březen 2025

Počet dostupných odměn: 0/1

Odměna nedostupná