Česká verze cutscén? Potvrzena! Další milník překonán!
Dokázali jste to. Vaše podpora zajistila kompletní českou lokalizaci hry MATCHO v den vydání. Česká synchronizace rtů, včetně českých variant cutscén. Děkujeme!
Milí Startéři,
dneska to bude rychlejší a stručnější. Ale nemyslete si prosím, že nemáme radost anebo neslavíme. Právě padla další meta. Druhý milník, který zaručuje českou verzi cutscén! Co to přesně znamená?
To znamená, že česká verze hlavní příběhové linky vyjde absolutně bez kompromisů. Přečasujeme veškeré cutscény z angličtiny, aby seděly na českou variantu místo toho, abychom se snažili češtinou trefovat do anglického časování. Ano, je to trochu víc práce na straně implementace. Ale od toho tady ten strech-goal byl. A my za ty penízky moc děkujeme, které nám dovolují na tom pracovat!
Jak jsme říkali, už připravujeme pomocníky, kteří ještě před vánoci nastoupí k nám do studia a začnou nám s dokončením češtiny pomáhat. A tohle vše je jen a pouze díky vám! Děkujeme!
Aktivujte si vaší další odměnu na Discordu
Chtěli jsme vám ještě říct, že se nám povedlo aktivovat speciální roli na našem Discordu, která vám poskytuje značné výhody i do budoucna. Máme pár nápadů, jak vás totiž ještě odměnit. Ať už jste nám přispěli jakoukoli částkou, podívejte se do nastavení vašeho Startovače a propojte si váš účet s Discordem. Poté na našem FiolaSoft Discord kanálu získáte speciální hodnost, kterou nemůže mít nikdy nikdo jiný. A aktivuje vám spoustu dalších výhod do budoucna!
Discord je také fajn místo, kde můžete sledovat dění a společně s námi komunikovat napřímo.
Pokud jste se na náš Discord ještě nepřidali, můžete tak udělat zde.
Existuje důvod, proč motivovat další odměny a další milníky?
Když jsme stanovili částku 300 000 jako cílovou. Přišlo nám to jako nejvíc fér varianta. Nechceme z fanoušků a lidí vydřít "peněženky". Rozhodně nechceme nic zadarmo. A hodláme vám dokázat, jak tato podpora byla pro českou variantu hru extrémně důležitá. Je toho spousta, co se musí ještě udělat.
400 000,- nám dovoluje stihnout přečasovat a vylepšit cutscény. Ale pokud se nám povede vybrat víc, tak ta částka nepřijde vůbec vniveč. Aktuálně totiž některé interakce s NPC, nebo dokonce na samotných příběhových misích zůstanou nezahrnutá. Naším cílem je po vydání hry postupně do hry přidat vše, co se "nestihne". A tak první verze hry vyjde s těmi nejvíc potřebnými dialogy. Natočených a připravených jich máme daleko víc. Ale samotná implementace prostě zabírá čas.
A protože nám tiká čas. A ať už kvůli dlouhodobé investici, tak i psychickému stavu našeho studia, se hrou prostě chceme a musíme ven. Pokud však vybereme víc, spousta z našich původních plánů se ještě může vyplnit a připravit. Vše záleží na tom, zda si budeme moci dovolit další pomocníky, kteří nám s integrací pomohou.
Plán máme. Nástroje taky. Teď začíná ta velká dřina. Držte nám prosím palce. Budeme vás informovat s dalším stavem.
Ale aby to neznělo nevděčně - nemusíte se bát, pokud se nesplní další milníky. To nejdůležitější. 95% všeho, co jsme ve hře chtěli... tak ve hře už nyní bude! A ta hlavní zásluha patří každému jednomu z vás, kdo nás podpořil.
DĚKUJEME.