Nicméně se šíří příliš pomalu. Přesto děkuji všem startérům za dosažení magických 10%.
Z hororu se stává horor. Ale neházejme flintu do žita. Na to je ještě příliš brzy. Několikrát jsem čelil dotazu, proč jsem určil tak vysokou cílovou částku. Ta se na první pohled může zdát vysoká, ale ve skutečnosti tomu tak není. Chci, aby vše, co je předmětem kampaně, bylo provedeno v co nejvyšší kvalitě. To se týká především knihy a triček. Čísla pak mluví za vše.
21 000 Kč - ilustrace, grafika, korektura a sazba.
10 000 Kč - technická příprava sít na tisk triček v nejlepší dostupné kvalitě. Nikdo přece nechce digitálně tištěné tričko, ze kterého za dva měsíce zmizí potisk.
Odhadem 7 000 Kč připadne na trička samotná a jejich potisk.
10 000 Kč poštovné a balné, které je zahrnuté v ceně kampaně.
Nesmíme zapomenout na 6% provizi za kampaň.
Zbytek pak připadne na tisk samotných knih.
Dotaz na celkové náklady byl vznesen několikrát a z několika stran. Rozhodl jsem se tedy transparentně odpovědět. Třeba bude tato informace užitečná i někomu, kdo se pokusí o podobnou šílenost. Vše vychází tak akorát. Mým největším přáním je, aby Hordy dostaly důstojnou podobu. Pokud selžu a kampaň nebude úspěšná, peníze se startérům vrátí. Nebojte se a podpořte Hordy! Potřebují to. Kampaň je stále (ne)živá!
Příště potěším nějakým zábavnějším příspěvkem. Třeba novou ukázkou z knihy.