Den sedmý - neskutečná jízda pokračuje!
Týden a polovina cesty k cíli je za námi! :-)
Až se hlava točí z té jízdy k cíli! Polovina cesty k cílové částce je na dohled! Počet Vás, kterým není lhostejný osud jedinečné lokomotivy Jemnické dráhy během týdne již přesáhl třetí desítku!
Vám všem moc Děkujeméééé!!! :-)
Zároveň dnes padla i druhá nejvyšší meta - částka 5000 Kč tentokrát rukou anonymního(!) dárce.Je to pro nás velké překvapení, že nemáme tak komu splnit odpovídající odměnu. Respektujeme samozřejmě přání zůstat v anonymitě, ale pokud je to jen trochu možné, prosíme, abyste se nám nebáli neveřejně ozvat, abychom nezůstali až tolik dlužní. Umíme být diskrétní ;-)
Každopádně moc a moc všem přispěvovatelům děkujeme a pokračujeme v seriaálu z našeho fotoarchivu - tentokrát o tom, jak se Zastal dostal z Budějovic Českých do Budějovic Moravských.
Po kontrole a opravě pojezdu přišel na řadu odvoz. U tak malých lokomotiv se vyplatí přeprava po silnici. V DKV v Českých Budějovicích 24 tun vážící Zastal nebyl pro mohutný kolejový jeřáb Kirov nic těžkého.
Přeprava se uskutečnila na trajleru uzpůsobeném pro přepravu kolejových vozidel - na plošině byly namontovány kolejnice
Zastal opouští po 35 letech České Budějovice
...a projíždí romantickou krajinou České Kanady - trochu rozmazaný, ale vzácný snímek, kdy trajler míjí trať úzkokolejky JHMD u Kunžaku. Málokdo tušil, že brzy bude Zastal sloužit pod dopravcem Railway Capital, jehož ředitelem je právě zakladatel JHMD Jan Šatava.
Transport úspěšně dorazil do Moravských Budějovic
...a dvěma jeřáby byl Zastal vyložen na vlečku Agrovýkupu. Psal se 28. listopad 2012. Trvalo pak půldruhého roku, než se z haly vlečky již opravený dostal opět na trať... ale o tom zas příště.