Den čtrnáctý - 100 procent! <3
Obrovské díky! :-) Jsme v cíli, i když umíme jet i dál, když budete chtít přispět třeba na profesionální motáž motoru..
Tak takhle rychle jsme to opravdu nečekali! Hurááá! Můžeme slavit! :-D
Pro nás je to teď obrovský závazek Máme ještě do konce sbírky spoustu času a už nemusíme spěchat. Budeme samozřejmě rádi, když se objeví nějaká koruna navíc. Co s ní uděláme?
- zajištění profesionálního vyvázání a zavázání motoru a jeho seřízení
- pořízení nové olejové náplně do převodovky (100l převoodvého oleje)
- pořízení náhradních dílů - zejména druhé převodovky (víme, že ta naše má své mouchy)
Pracujeme na odměnách pro Vás. V těchto dnech vybíráme fotky do speciálního kalendáře a na magnetky, provedeme dotisk hrníčků a pohlednic. Připravéme speciální leták o historii naší výletní soupravy...
A přikládáme další ochutnávku z našeho fotoarchivu - tentokrát o úskalích rekonstrukce lokomotivy. která probíhala doslova "na koleně" - zde rozebírání a čištění brzdiče (ovladače brzd)
Stejným způsobem probíhala výměna ložiska náhonu kompresoru
Ložisko náhonu kompresodu bylo nutno pořídit zcela nové
Některé součástky bylo nutné vyrobit úplně nové (rozeta řazení převodovky vyrobená v KPS Metal)
Bylo třeba vyrobit nová okna - kvůli špatnémuvýrobní konstrukci, kdy do těchto lokomotiv nevhodně řešenými okny zatéká, jsme zvlolil vlastní řešení z plexiskla.
Kompletně bylo nutno předělat některé zarezlé trubky vzduchového rozvodu brzd
Vyrobit nové závesy brzd, i renovovat spoustu detailů (stěrače, rámečky světel, růzmné ventily)
... a nakonec opatřit natřenou lokomotivu popisky - nejdřív provizorními a pak po konečném nátěru finálními